English Humour

Leaving the Farm(농장을 유산으로 남기기)

청죽골 2011. 9. 16. 13:31

A dying granny tells her granddaughter, "I want to leave you my farm. That includes the villa, the tractor, and other equipment, the farmhouse and $22,398,750.78 in cash."

막 돌아가시려는 할머니께서 자기 손녀에게 말하시기를, “나는 네게 농장을 유산으로 남기려 한단다. 그 농장에는 빌라와 트랙터 그리고 다른 장비들이 있고, 농장주택과 현금 22,398,750.78달러(2,400억원)를 포함하는 거야.”라고 말했다.

 

The granddaughter, about to become rich says, "Oh granny, you are so generous. I didn't even know you had a farm. Where is it?".

부자가 막 되려는 찰나에 있던 손녀가 말했다. “오 할머니, 할머니는 너무 자비 하시군요. 난 할머니께서 농장을 가지고 계신 줄은 정말 몰랐어요. 근데 그 농장은 어디에 있죠?”

 

With her last breath, granny whispered, "Facebook..."

할머니께서 마지막 숨을 거두시면서 속삭이듯 대답하시기를, “내 페이스북에…”

ㅎㅎㅎㅎ 페이스북 부자 구먼요.ㅎㅎㅎㅎ