English Humour

<English Humour>Meet the Parents(부모님께 선뵈기)

청죽골 2011. 9. 5. 12:04

A young man looking to get married asked his friend. "Every woman I bring home to meet my parents, my mother doesn't like."

결혼을 앞둔 한 젊은 친구가 자기 친구에게 물었다. “우리 부모님에게 선을 뵈러 집으로 데려오는 아가씨마다 울 엄마가 다 싫어하니 어쩌지?”

 

"Oh, that's easy," his pal replied. "All you have to do is find someone who is just like your mother."

, 그거 쉬운 일이야.” 라고 친구가 대답하기를, “자네가 할 일은 네 엄마와 꼭 닮은 사람을 찾기만 하면 되는 거야.”라고 했다.

 

"I did that already," he said, "and that one my father didn't like."

그건 벌써 다 해봤어. 그랬더니 울 아빠가 싫어하더라니깐?”

 

ㅎㅎㅎㅎ 엄마 같은 사람은 아빠가 싫어하는군요.  ㅎㅎㅎㅎㅎ