English Humour

Abe Lincoln's Age - 에이브래이엄 링컨 대통령의 나이-

청죽골 2012. 4. 28. 12:34

A father said to his son, "When Abe Lincoln was your age,

he was studying books by the light of the fireplace."

어떤 아버지가 아들에게 말하기를, “에이브레이험 링컨 대통령이

네 나이 땐 난로불빛으로 책을 공부했었단다.”

 

The son replied, "When Lincoln was your age, he was President."

그러자 아들이 대답하기를, “링컨이 아빠 나이였을 때, 대통령이었어요.” 

 

ㅎㅎㅎㅎ 아버지가 할 말이 없네요. ㅎㅎㅎㅎ