English Humour

Harmonica Gift(하모니카 선물)

청죽골 2018. 12. 31. 18:12

Harmonica Gift(하모니카 선물)

"Thanks for the harmonica you gave me for Christmas," Little Johnny said to his Uncle Rodney, the first time he saw him after the holidays.

크리스마스 선물로 제게 주신 하모니카 감사합니다.”라고, 연휴가 지난 후 처음으로 로드니 아저씨를 만난 꼬마 자니가 말했다.

"It's the best Christmas present I ever got."

그 하모니카는 제가 지금까지 받은 크리스마스선물 중 최고입니다.“

"That's great," said his Uncle Rodney. "Do you know how to play it?"

그 참 잘 됐구나.”라고 로드니 아저씨가 말하면서 넌 하모니카 부는 법을 아는 거니?”라고 물었다.

"Oh, I don't play it," Little Johnny said.

, 나는 하모니카를 불지는 않고요,”라고 꼬마 자니가 말했다.

"My mom gives me a dollar a day not to play it during the day and my dad gives me five dollars a week not to play it at night."

우리 엄마는 낮에 하모니카를 불지 않으면 하루에 1달러를 주고요, 아빠는 밤에 그걸 불지 않으면 일주일에 5달러를 준답니다.”

 

ㅎㅎㅎ이 꼬마가 하모니카 선물을 그리도 좋아한 이유가 따로 있었네요. ㅎㅎㅎ


'English Humour' 카테고리의 다른 글

Country Refreshment(시골의 청결상태)  (0) 2019.06.01
Checking Newbie(수표사용 신출내기)  (0) 2019.01.12
First Words(아이의 첫마디 말)  (0) 2018.09.10
Fly Catch -플라이 공 잡기-  (0) 2018.08.01
Money(돈)  (0) 2018.06.16