English Humour

Checking Newbie(수표사용 신출내기)

청죽골 2019. 1. 12. 10:10

Checking Newbie(수표사용 신출내기)

Her teenage son was having trouble mastering the fine points of balancing his new checking account.

그 여자의 10대 아들은 새로 사용해보는 수표의 균형계정을 맞추는 데 어려움을 겪고 있었다.

"The bank returned the check you wrote to the sporting goods store," she said.

은행에서 네가 스포츠용품점에 끊어준 수표가 되돌아왔구나.”

"Oh good," he said.

앗싸 좋았어,” 라고 철없는 아들이 말하기를

"Now I can use it to buy some stereo equipment!"

이제 그 수표를 스테레오 음향 기구 사는 데 또 사용하면 되겠구나!”

 

ㅋㅋㅋㅋ 이 철따구니 없는 애는 은행에 재고도 없이 부도수표를 발행해 놓고, 은행에서 돌아온 부도수표를 또 다른 데 쓰겠다네요? ㅋㅋㅋㅋ