English Humour

Husband's Estimate(남편의 평가)

청죽골 2022. 9. 1. 16:44

Husband's Estimate(남편의 평가)

Joe's wife bought a new line of expensive cosmetics guaranteed to make her look years younger. After a lengthy sitting before the mirror applying the "miracle" products, she asked,

조의 아내는 그녀를 더 젊어 보이게 하기 위해 새로운 값비싼 화장품을 구입했다. 거울 앞에 긴 시간 앉아 "기적" 제품을 바른 후, 그녀는 물었다.

"Darling, honestly, what age would you say I am?"

"자기야, 솔직히 내가 몇 살이라고 할래?"

Looking over her carefully, Joe replied, "Judging from your skin, twenty; your hair, eighteen; and your figure, twenty five."

조는 그녀를 유심히 바라보며 대답했다. "당신의 피부로 판단하면 스무 살, 당신의 머리카락 18, 그리고 당신의 몸매 25."

"Oh, you flatterer!" she gushed.

", 당신은 아부꾼 같아!" 그녀가 불쑥 말했다.

"Hey, wait a minute!" Joe interrupted. "I haven't added them up yet."

"이봐, 잠깐만!" 조가 말을 끊었다. "아직 그것들을 합산하지 못했어.“

 

*ㅎㅎㅎㅎ 피부나이 20년과 머리카락 18, 몸매 25살을 다 합치면 63살로 보인다는 말이었네요.ㅋㅋㅋ