English Humour

Ever Ridden a Honda? 혼다 오토바이를 몰아 보셨나요?

청죽골 2023. 7. 5. 15:26

Ever Ridden a Honda? 혼다 오토바이를 몰아 보셨나요?

A biker is riding a new motorcycle on the highway.

어떤 사람이 고속도로에서 새로 산 오토바이를 몰고 있었다.

While passing a car, he knocks on the window.

옆으로 자동차 한 대가 지나갈 때 그 사람이 차창을 두드렸다.

The driver of the car opens the window, "Yes?“

차 운전자가 창문을 열고 말했다. “왜 그러시죠?”

"Ever driven a Honda motorcycle?" "No I haven't.“

혹시 혼다 오토바이 몰아 보셨나요?” “아뇨.”

The biker drives on, until he sees the next car. While passing it, he knocks on the window.

오토바이를 몰던 사람은 다음 차가 보일 때까지 계속 몰고 가다가, 차를 지나칠 때, 차창을 두드렸다.

The driver of the car opens the window: "Yes?" "Ever driven a Honda motorcycle?" "No I haven't.“

차 운전자가 차창을 열고, “왜 그래요?” “혹시 혼다 오토바이 몰아보셨나요?” “아뇨.”

Then suddenly there is a curve, the biker sees it too late. He crashes off the road into a ditch.

그때 갑자기 커브 길이 닥쳤으나 오토바이 운전자는 너무 늦게 알아차렸고, 그는 도로를 벗어나 시궁창에 처박혀버렸다.

A car stops and a man runs to the unlucky biker.

차 한 대가 멈춰서고 한 사람이 그 불행을 당한 오토바이 운전자에게 달려왔다.

Covered in blood, the biker asks, "Ever driven a Honda motorcycle?"

오토바이를 몰던 사람이 피범벅이 된 채 물었다. “혹시 혼다 오토바이 몰아 보셨나요?”

"Yes I have. I had a Honda for 20 years."

, 20년간 혼다를 가지고 있었어요.”

The biker says, "Tell me, where are the brakes?“

그 오토바이 몰던 사람이 말하기를, “브레이크가 어디 있지요?”

ㅋㅋㅋㅋ 이 친구, 브레이크가 어디 있는지도 모르면서 오토바이를 몰았군요. ㅋㅋㅋㅋ